Stage in Madrid - Reisverslagen van Jesse van Gils - WaarBenJij.nu Stage in Madrid - Reisverslagen van Jesse van Gils - WaarBenJij.nu

Stage in Madrid

Voor mijn opleiding ga ik voor een periode van 5 maanden stage lopen in mooie madrid. Hier hebben wij voor gekozen omdat er in barcelona voornamelijk catalaans wordt gesproken en wij ons willen verdiepen in de spaanse taal. Voor mij was het geen moeilijke keuze aangezien in voor Real-Madrid ben in tegenstelling tot mijn twee reisgenootjes Davey Helmer en McCallum Mills die beiden voor Barca zijn.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2013

Adios Madrid

10 Juni 2013

Laatste week

06 Juni 2013

Reisverslag 15

28 Mei 2013

Reisverslag 14

21 Mei 2013

Reisverslag 13
Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5093

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: