Weekje vrij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Weekje vrij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Weekje vrij

Blijf op de hoogte en volg Jesse

18 April 2013 | Spanje, Madrid

Deze week had ik een weekje vrij genomen omdat een vriend van mij langs kwam genaamd Ralf.

In de week hebben we best veel Madrid gezien en hebben ook nog eens erg veel af gelopen. Natuurlijk was het voornamelijk genieten van het weer aangezien het sinds de komst van Ralf alleen mar beter weer werd.

We begonnen met eerst even de stad in te lopen en een paar dingen aan hem te laten zien zoals bijv. Plaza Mayor. S´avonds hadden we niet echt iets gedaan omdat Ralf al vroeg vloog en er de komende dagen erg veel gepland stond.

De dagen erna zijn we dan gewoon Madrid gaan verkennen en hebben we erg veel gelopen dit is natuurlijk niet heel erg want op die manier zie je stad op een andere manier. Ik zelf was op deze plekken nog niet geweest maar gelukkig kon ik de weg nog wel vinden. Dit omdat ik sommige wegen nog wel herkende en natuurlijk de bordjes lezen.
Die avond was er dan ook een openingsfeest in een club waar we wel eens naar toe zijn gegaan. Een prima mogelijkheid om Ralf het uitgaan in Madrid te laten ervaren. Helaas is hij pas 17 dus na enige moeite zijn we toch nog binnen weten te komen.

De dag erna was het dan ook lekker uitslapen en daarna nog even naar Casa de Campo dit is het grootste park met onder andere een dierentuin, attractiepark en zwembad. Waar we lekker rustig hebben gelopen en genieten van het weer!

Ook zijn we nog even de stad in gegaan voor kleding voor Ralf. Zelf heb ik ook mooie kleding gezien waarvan ik nog wel van plan wat te kopen.

Het uitgaan met de rest van de dagen waren erg mooie dagen. Ook omdat er een aantal Nederlanders de week erop weggaan dus ook nog even flink wouden feesten.

En natuurlijk over dag rustig in het park liggen en lekker genieten van het weer waar het zo gemiddeld 23 graden was. Ook hebben we nog even gepicknickt.

Voor mijn verjaardag en die van McCallum zijn we nog even gaan uiteten op maandag aangezien ik zondag jarig was en Muk dinsdag. Ook omdat Ralf dinsdagochtend alweer terug naar Nederland ging.

Kortom een erg leuke weekje gehad met Ralf door alleen maar lekker te genieten van Madrid!

  • 18 April 2013 - 14:54

    Elke Claessen:

    Hoi Jesse,

    zo te lezen heb jij het wel naar je zin gehad. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet er maar van want over een paar weekjes zijn jullie weer terug in nederland.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5113

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: