Reisverslag 14 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 14 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 14

Blijf op de hoogte en volg Jesse

28 Mei 2013 | Spanje, Madrid

Weer een weekje vakantie minder gelukkig hadden we nu wel een paar keer lekker weer dus hebben we lekker in het park gelegen.
Ook zijn we nog even de stad ingegaan voor een paar kleren zoals hempjes en slippers. Voor de rest hebben we eigenlijk maar weinig gedaan alleen natuurlijk voetbal even gevolgt met de 2 europese finales.

Ik heb nu dan ook wel lekker aan mijn stageverslag kunnen werken. Dit omdat ik s'morgens er al om 9 uur uitkom om eraan te gaan werken. Het weer begint hier toch pas rond 1 a 2 uur lekker te worden en dan is het tijd om de zon te gaan opzoeken.

Ook zijn ik en muk van plan om nog een paar dingen te doen en gaan we binnenkort plannen. De dingen die we nog gaan doen zal je lezen in de nog komende verslagen.

Groetjes

  • 28 Mei 2013 - 12:52

    Elke Claessen:

    hoi Jesse,

    geniet nog van je tijd in Madrid.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5096

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: