Laatste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Laatste week

Blijf op de hoogte en volg Jesse

10 Juni 2013 | Spanje, Madrid

Hola!

Dit was het dan mijn laatste week van Madrid.
We hebben nog een paar dingen gedaan naar ons vermaak, maar er moesten ook nog andere dingen gebeuren in deze week.

Een van de dingen die we gedaan hebben is het bezoeken van de dierentuin in Casa de Campo. Dit is een erg grote dierentuin misschien nog wel de grootste. Hier zijn we een paar uur gebleven. Vooral omdat we s'middags aankwamen en alle dieren nog aan het slapen waren. S'avonds waren ze echter weer wakker waardoor we ze toch hebben kunnen zien. Ook was er nog een dofijnenshow waar we even een kijkje hebben genomen.

Naar het attractiepark gaan was nog iets wat we gedaan hebben.
Hier zijn we vooral in de achtbanen gegaan en in de attractie's waar je nat van werd. Dit omdat het best warm was die dag.

We zijn onze laatste vrije dag nog even de stad ingegaan om vervolgens nog naar het koninklijk paleis te gaan. Hier heb je een erg mooi uitzicht op de stad en een stuk van Casa de Campo.

Dit was het dan mijn verblijf is ten einde gekomen en zit inmiddels alweer in Nederland. Nu rest mij dus alleen nog maar diploma halen en alle verslagen inleveren van de stage.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5100

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: