Adios Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Adios Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Adios Madrid

Blijf op de hoogte en volg Jesse

12 Juni 2013 | Spanje, Madrid

Hola!

Ik wil in dit laatste verslagje graag alle dingen zetten die nog niet in mijn andere verslagen hebben gestaan. Hier gaat het dan vooral om de kleine dingetjes die ik zal missen of juist helemaal niet.

Een paar dingen die me nog zijn overkomen:
- Aangerand door "een man die een andere voorkeur heeft van geslacht"
- Bijna aangereden op weg naar huis in Coslada
- Op de weg naar mijn eerste dag op stage in de metro blijven zitten waardoor we teruggingen.
- Een avond na het uitgaan helemaal verdwaald geraakt, gelukkig wel beetje op tijd thuisgekomen.

Dingen die ik ga missen:
- De metro's die om de 5 min. rijden
- De kleine wilde hagedisje in Coslada
- Het lekkere weer natuurlijk
- De vodka van 4 euro
- Een supermarkt in de straat die 24*7 open is

Dingen die ik niet zal missen
- De vele homo's die je aankijken (Ik heb niks tegen homo's maar wel erg irritant)
- De vele trappen die we omhoog moesten in zowel appartementencomplex als in de stad
- Mensen die geen engels kunnen
- In de stad mensen die je aanproberen te sporen om naar hun discotheek te gaan
- Het dure uitgaan zoals 7 euro voor een biertje

Dit was dan mijn laatste verslagje met een paar kleine dingen.
Het was een geweldige ervaring en ik zou iedereen zeker aanraden om dit ook te proberen.

Groetjes,
Jesse

  • 12 Juni 2013 - 12:42

    Elke Claessen:

    Hoi Jesse,

    nog bedankt.

    succes met je verdere opleidingen en misschien tot ziens.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1196
Totaal aantal bezoekers 5098

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: