Reisverslag 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 9

Blijf op de hoogte en volg Jesse

25 April 2013 | Spanje, Madrid

Daar zijn we weer na een lekker weekje waar het zelfs drie dagen 27 graden was.
Het was wel wat warm op stage en er is geen airco. Gelukkig zitten we alleen s´morgens in de zon en wordt het s´middags pas echt warm in Madrid. Wel zijn er waaiers die op volle toeren gingen en de ramen open natuurlijk. Ook gaan we al zonder jas naar stage wat natuurlijk lekker voelt.

Op stage hebben we dan ook een nieuwe opdracht gekregen een beetje aan de late kant maar dat maakt niet erg veel uit. De opdracht is om de website van Net Solutions te renoveren.

Spaans gaat ook goed en wordt volgende week maandag afgesloten. Zelf ben ik dan ook benieuwd naar mijn resultaten en op welk niveau ik ga eindigen. A1 zal wel lukken.

Er is ook nog een lekker vooruitzicht dat ik en muk al op 10 mei klaar zijn en dan tot 8 juni vakantie hebben hier in Madrid.
Helaas gaat Davey al wel eerder weg en zal het wel wat rustiger worden in huis.

Dit weekend wordt het weer alleen wat minder met op zondag maar 9 graden. Dan is het in Nederland zelfs beter denk ik.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5107

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: