Reisverslag 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3

Blijf op de hoogte en volg Jesse

11 Maart 2013 | Spanje, Madrid

Na weer even afwezig te zijn is het weer tijd voor een verslagje. Ik begin nu meer dingen met regelmaat te doen en constanter te werk te gaan. Hierdoor zal ik in tegen deel tot de afgelopen weken wel wekelijks een verslagje gaan schrijven.

De laatste weken is het hier dan ook niet echt goed weer geweest. Het heeft hier zelfs gesneeuwd en een paar dagen zelfs constante regen. Door het onverwachte weer ben ik toch wel erg blij dat ik nog een inklapbare paraplu heb meegenomen. Ook was het dus wel handig dat ik meerdere jassen heb meegenomen.

Ondertussen ben ik naar een wedstrijd geweest die ik in Nederland nog nooit gemist had genaamd “El Clásico”.
Deze wedstrijd komen twee Europese en de twee Spaanse grootmachten aanbod. Een van deze teams is dan ook mijn favoriete buitenlandse club Real-Madrid de ander is FC Barcelona. Bovendien was het ook nog in het stadion van Real-Madrid wat natuurlijk een plus punt is aangezien het grootste deel van de supporters voor Real is. De sfeer die er hing was echt fenomenaal en zal ik niet snel vergeten. De wedstrijd zelf was niet echt waar ik op gehoopt had, dit omdat Ronaldo de eerste helft niet speelde. Maar in tegen stelling tot Ronaldo speelde mijn Lievelingsspeler Kaka`wel. Ook is het natuurlijk mooi om Lionel Messi een keer te hebben zien spelen alhoewel hij deze wedstrijd niet echt goed was. Het was dan ook erg mooi dat Real uiteindelijk nog won(!) na ook nog een paar dagen eerder Barca te hebben verslagen. Dit tot mijn tevredenheid aangezien mijn twee kamergenootjes allebei voor Barca zijn.

Dan de dagelijkse gang van zaken. Op stage gaat alles goed en kunnen we de meeste dingen zelf doen zonder iets te vragen. Desondanks heb ik al wel een keer een foutje gemaakt maar gelukkig was het een kleintje die met een belletje alweer opgelost was. Van je fouten moet je leren natuurlijk en fouten gebeuren nou eenmaal.

Mijn Spaans gaat ook vooruit en wordt dan ook deze woensdag de 13 van Maart getoetst voor niveau A1. Hier sta ik dan ook positief tegenover en verwacht ik een goed resultaat.

Tot mijn volgende verslag of Hasta Lunes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5115

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: