Reisverslag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 4

Blijf op de hoogte en volg Jesse

19 Maart 2013 | Spanje, Madrid

Hola,

Na weer een week te hebben gewerkt was het dan toch weer tijd voor een verslag. Helaas is het niet op de eerder beloofde maandag. Dit omdat ik gisteren (maandag de 18de) vrij was vanwege een feestdag. Ik heb eigenlijk geen idee waarom we vrij waren maar blijkbaar was iedereen vrij.

Op stage gaan ik en muk steeds meer doen en nu gaan we ook al de pakketjes die binnenkomen ontvangen en vervolgens inboeken. Vervolgens moeten we die weer opslaan in het magazijn. Soms komt het dan ook echter voor dat ze gelijk weer worden doorgestuurd waardoor we ze alleen hoeven te controleren.

Het weer gaat hier vooruit wat natuurlijk niet onbelangrijk is. Na laatste weken bagger weer te hebben gehad begint het dan eindelijk op het weer te lijken waar wij voor kwamen. Het was gister dan ook lekker 14 graden met geen wolkje in de lucht.

Dit was het dan weer en tot volgende week!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 5110

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: