Reisverslag 5 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 5 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 5

Blijf op de hoogte en volg Jesse

25 Maart 2013 | Spanje, Madrid

Deze week was erg druk ook al had ik de maandag vrij. Dit kwam vooral omdat McCallum een weekje vrij had genomen. Ook omdat er de week ervoor donderdag en vrijdag niks binnen was gekomen want er mocht niet worden gevlogen vanuit Parijs waar onze vracht vandaan moet komen.

De rest van de week was dan ook drukker omdat ik het werk van McCallum moest overnemen. Dit was dan ook niet erg want dan had ik lekker veel te doen.

Het weer was echt heerlijk alleen zat er voor mij niet veel genieten bij alleen op zaterdag en zijn we even de stad ingegaan om wat te drinken en een keer over de markt te lopen.

Dit was het dan weer en tot volgende week!

Groetjess

  • 25 Maart 2013 - 13:02

    Elke Claessen:

    hoi Jesse,

    Bedankt voor je bericht. Op de een of andere manier kreeg ik geen melding dat je een bericht geschreven had.
    Ik zie dat alles verder goed met jullie gaat.
    tot snel.

    groetjes

  • 02 April 2013 - 13:48

    Irena:

    Hahaha heb nu pas alle verslagen gelezen van je, dacht dat het steeds de oude was... wel leuk om ze allemaal achter elkaar te lezen.
    Ben blij dat het goed gaat op je stage en dat je het daar heel erg naar je zin hebt. Nu nog wat mooier weer...x Irena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5106

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: