Reisverslag 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 2

Blijf op de hoogte en volg Jesse

26 Februari 2013 | Spanje, Madrid

Holaa,

We zijn ondertussen alweer drie weken verder sinds mijn eerste verslag en het werd wel weer eens tijd voor een verslagje. Ik zit hier nu dan ook al meer dan een maand en heb het erg naar mijn zin. De tijd gaat hier erg snel voorbij maar dat is niet negatief omdat het nu nog niet echt lekker weer is. Het is wel beter dan in Nederland maar nou niet echt het weer waar we op hadden gehoopt bij aankomst.

Mijn stage gaat erg goed we krijgen steeds meer verantwoordelijkheden en belangrijkere taken. Dit is vooral te merken aan het feit dat we nu al 2 kleinschalige projectjes hebben lopen en een grotere maar die gaat nogal wat tijd in beslag nemen.

Onze werkdagen zijn erg druk we moeten al om 8 uur richting stage en zijn pas 7 uur weer thuis. Hier bovenop komt dan nog de spaanse cursus die op maandag en woensdag in de agenda staat. Deze dagen zijn we dan ook pas om ong. half 10 thuis. De andere dagen gaan we dan ook sporten en hebben we wel elke dag wat te doen.

Met spaanse les gaat het dan ook steeds beter. Ik kan mezelf wel hoorbaar maken en wanneer spanjaarden wat rustiger praten kan ik ook wel een beetje eruit halen wat ze precies zeggen.

Voor de rest hebben we ook al een paar mooie wedstrijden gezien van Real-Madrid in een bar of restaurant. En ik ga dan ook naar de mooiste wedstrijd in Spanje deze zaterdag genaamd¨El Clasíco¨.

Groetjes Jesse

  • 27 Februari 2013 - 10:42

    Irena:

    Blij dat je het zo naar je zin hebt daar en dat alles goed gaat, het mooie weer zal daar niet lang op zich laten wachten denk ik.
    Het is zo wie zo veel beter weer dan hier in Nederland, haha en de tijd gaat hier ook zeker niet snel voorbij.
    Maar misschien komt dat omdat ik je nu al erg mis.Ben blij dat het op je stage adres en spaanse les goed gaat..
    Lieve groetjes, Irena

  • 09 Maart 2013 - 12:00

    Marie-Thérèse De Bont:

    Beste Jesse, Mccallum en Davey,

    Hoe gaat het met jullie in het verre Madrid?
    De heer Lockefeer maakte ons attent op jullie sites. Leuk om jullie verhalen te lezen en te 'horen ' wat jullie allemaal meemaken.
    Werkervaring opdoen is één ding, maar die buitenlandervaring ....... daar zul je je hele leven plezier van hebben. En ondertussen leer je nog even een extra taal ........ goed bezig jongens!
    (Davey .... lees ik nu net dat je ook in Nederland gaat opletten in de klas?
    Maar dat deed je toch al?????)

    Voetbalwedstrijden, internationale contacten, nieuwe bestemmingen zien .... geweldig!
    Vergeet niet om ook Sevilla, Cordoba en Granada te bezoeken als je de kans krijgt.

    Ik wens jullie een heel fijne tijd toe! Zet alles op je netvlies!
    Doe niets wat ik niet gedaan zou hebben, maar vooral ook niets minder!

    Veel succes,
    veel groeten uit een zeer regenachtig Nederland vandaag (stuur de zon!),

    M.Thérèse de Bont
    (eens jullie juf ....)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 5114

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: