Reisverslag 11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 11

Blijf op de hoogte en volg Jesse

06 Mei 2013 | Spanje, Madrid

Hola!

Vorige week zijn we woensdag en donderdag lekker vrij geweest.
Dinsdagavond hebben we dan ook het kroningsfeest gevierd met alle nederlanders. Hier waren erg veel nederlanders meer dan ik had verwacht.

Ook heb ik die week spaans afgesloten met de volgende resultaten:
spreken en schrijven A1 - lezen, luisteren en uitspraak A2.
Dit was dan ook wel een resultaat waar ik op gehoopt had en tevreden mee ben.

Het weekend was lekker met op zaterdag in de zon voetballen met davey en zijn broer die langskwam. Zondag was helemaal top aangezien Ajax kampioen werd en ik al jaren lang supporter ben.

Deze week wordt het laatste werkweekje waar het allemaal dingen regelen en afronden is.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5112

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: