Reisverslag 13 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu Reisverslag 13 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jesse Gils - WaarBenJij.nu

Reisverslag 13

Blijf op de hoogte en volg Jesse

21 Mei 2013 | Spanje, Madrid

De vakantie is begonnen en het weer viel eigenlijk nog wel mee.
Het weer gaat gelukkig beter worden en dan kunnen we echt gaan genieten.
Wel heb ik hierdoor aan mijn verslagen kunnen werken en heb al 1 ervan ingeleverd. Maar doordat heb ik wel een saaie week gehad en heb dus niet veel te zeggen in dit verslagje.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Voor mijn stage van 5 maanden hou ik de mensen hiermee op de hoogte. Deze stage loop ik met Davey Helmer en McCallum Mills in Madrid.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5086

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Stage in Madrid

Landen bezocht: